FAQS
Τι γίνεται σε περίπτωση που ένα προϊόν που έχω παραγγείλει τελικά δεν υπάρχει;

Ο Μαθητόκοσμος έχει ως σταθερή του επιδίωξη να διεκπεραιώσει και να αποστείλει όλα τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει. Ορισμένες φορές όμως κάποια προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα και η ενημέρωση από τον προμηθευτή δεν είναι έγκαιρη. Ο Μαθητόκοσμος, σε περίπτωση ελλιπούς διαθεσιμότητας προϊόντων της παραγγελίας σας θα επικοινωνήσει μαζί σας για να σας ενημερώσει, και να σας δώσει, εναλλακτικές προτάσεις για το προϊόν που δεν υπάρχει.

Πως μπορώ να αλλάξω ή να ακυρώσω μια παραγγελία μου;

Σε περίπτωση που θέλετε να αλλάξετε ή να ακυρώσετε τη παραγγελία σας μπορείτε να μας στείλετε email στο math_at_doukas.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 210-6186000.

Με ποιόν τρόπο μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε λογαριασμό, με αντικαταβολή ή με πιστωτική κάρτα.

Μπορώ να έχω δόσεις αν χρησιμοποιήσω την κάρτα μου;

Οι δόσεις δεν προσφέρονται ακόμα, θα σας ενημερώνουμε όταν προσφερθεί και αυτή η δυνατότητα.

Αν κάτι δεν μου κάνει ή δεν μου αρέσει μπορώ να το αλλάξω;

Στην περίπτωση που κάτι δεν σας κάνει ή δεν είναι όπως το είχατε φανταστεί, θα διαχειριστούμε την επιστροφή σας όσο το δυνατόν καλύτερα και γρηγορότερα. Όλες τις αγορές που έχετε κάνει Online μπορείτε να τις επιστρέψετε στο κατάστημα και να αποζημιωθείτε για αυτές.

Αν έχετε κάποια προσφορά στα καταστήματα σας, αυτή ισχύει και στις ηλεκτρονικές παραγγελίες;

Όλα τα προϊόντα που είναι σε προσφορά και είναι στην τρέχουσα συλλογή μας, θα εμφανιστούν με τις τιμές προσφοράς και στο site μας. Σε περιόδους εκπτώσεων ισχύει το ίδιο ποσοστό έκπτωσης στο site όπως και στα καταστήματα, το οποίο φαίνεται αναγραμμένο στη τιμή του κάθε προϊόντος.

 

Κατηγορίες προϊόντων

Eshop communities

Συνδεθείτε μαζί μας

στο Facebook, στο Twitter ή με RSS

btn_fbIconbtn_twIconbtn_fdIcon

Ενημερωτική λίστα

Μείνετε ενημερωμένοι

για νέα, προσφορές και πολλά ακόμη!